Սեքսուալ հեղափոխություն. ծեսն ու բարոյականությունը. հարցադրում 2-րդ

Published On August 9, 2010 | By Արտյոմ Լևոնյան | արխիվ

Իմ սպասելիքները, ցավոք, արդարացան: Բայց սեքսուալ հեղափոխությունը շարունակվում է: Գրառման առաջին մասի մեկնաբանությունները եկան ու մի անգամ ևս ապացուցեցին, որ մեր հասարակությունը հանրորեն ձևակերպված սահմանում չունի բարոյականության մասին: Չգիտես, որ տրամաբանությամբ սեքսը կապվեց ազգային արժեքների հետ: Իսկ իմ հարցադրումը հստակ էր. որն է ավելի բարոյական, երբ ունես սիրած աղջիկ և օգտվում ես մարմնավաճառի կամ սիրուհու ծառայություններից, թե երբ սիրով ես զբաղվում սիրած աղջկա հետ:

sexՊատասխան չկար այս հարցին, որովհետև դիսոնանս է առաջանում: Ոչ այն է ասեն, իհարկե, սիրած աղջկա հետ /բա ինչ կմտածեն տղեքը, բա որ ջոգեն, որ ընկերուհուս հետ քնում եմ/, ոչ այն է` մարմնավաճառի /բա մենք տենց բան կանենք ախպեր, ոնց կարաս սիրած աղջկան դավաճանես, կարգին տղա ես, հարգում ես ընկերուհուդ/, որովհետև երկու արժեքային համակարգ բախվում են իրար:

Մեկը` ընդհանուր մարդկային, մյուսը` հասարակության կողմից կաղապարված ու կարծրատիպ դարձած: Ու ստիպված սկսում են խոսել գլոբալ մարդկային հարաբերություններից, հասարակությունից, ազգից ու արժեքներից: /Վատ պատրաստված քաղաքական գործչի պես, որին հարցնում ես բյուջեն 2010-ին քանի տոկոս պակասորդ է տվել, նա սկսում խոսել է 1991 թվականից հետո եղած աճի մասին/, մոռանալով գլխավորը. սերը` ազգ ու հասարակություն չի ճանաչում, այն բոլորի մոտ նույն կերպ է արտահայտվում` գոնե զգացմունքի մակարդակում, կիրքը ու սեքսի բնական պահանջը` նույնպես:

Հաջորդ հետևությունը, հայերը սիրել չգիտեն /ինչը հնարավոր չէ/, կամ կաղապարների տակ այնքան են խեղդվել, որ ստիպված այդպես են ցույց տալիս: Գրում են, թե, ինչ է` ամեն պատահածի հետ պետք է սեքսով զբաղվես: Մարդիկ, ամեն պատահածին դուք սիրում ե՞ք: Սեքսը ու դրա բավարարումը սիրած մարդու հետ նույնացնելով քարե դարի, հետամնաց քաղաքակրթությունների ու քաղաքակրթվածության հետ, բոլորս մոռանում ենք, որ հենց ծեսն ու ծիսականությունն են հատուկ սկզբնադարին: Մինչև ամուսնանալը` չի կարելի.., եթե կույս չի` ուրեմն…. և այլն:

Ծիսականությունը հատուկ է ասենք աֆրիկյան ցեղախմբերին` այնտեղ բազմաթիվ ցեղեր կան, որտեղ մինչև տղամարդը ցուլ չսպանի ու որս չանի նրան աղջիկ չեն վստահում, բայց եթե այդ աղջիկը կույս չեղավ, ապա ամբողջ ցեղը քարկոծում է մինչև մահ: Երկրորդ հարցադրումս ավելի քան հստակ է: Որ աղջկան եք ավելի բարոյական համարում: Նրան, ով սեքսով է զբաղվել սիրած մարդու հետ, թե նրան, ով սեքսով չի զբաղվել ոչ մեկի հետ, բայց ունեցել է ասենք 15 ընկեր:

27 Responses to Սեքսուալ հեղափոխություն. ծեսն ու բարոյականությունը. հարցադրում 2-րդ

  1. Նարինե says:

    Բարև,
    Ինձ իրավունք վերապահեմ մի թեթև նախորդ հարցադրմանն էլ անդրադառնալ.

    Դիցուք, ես երիտասարդ աղջիկ եմ ունեմ ընկեր և սիրում եմ նրան, բայց մենք չենք կարող իրար հետ լինել նախորդ տեքստում նշված պատճառներով: Եթե իմ ընկերը օգտվում է մարմնավաճառների ծառայություններից, դրանում չակերտավոր մեղավոր եմ ես, որովհետև յուրաքանչյուր տղայի մոտ էլ կա նման պահանջմունք: Վերջիվերջո ես դրան վերաբերվում եմ որպես սալոնում մարսման ծառայություններից օգտվելու նման բան. եթե ես չեմ կարող նրան մերսել, թող դա անի նա ով կարողանում. բնականաբար ճիշտ չի լինի, որ ես մեղադրեմ նրան, որ վերջինս թույլ է տալիս ուրիշ աղջկա ձեռքերը կպնեն նրան…
    P.S. արդյունքում տուժում է աղջիկը` պլյուս չբավարարված պահանջմունքների տեսքով…

    Հիմա այս փոստի հարցադրման մասին:
    Բնականաբար ես ճիշտ եմ գտնում առաջին դեպքը, թեկուզ միայն նրա համար, որ այն քողարկված իր մեջ պարունակում է զգացմունքների խորություն, աղջկա կողմից վճռականության, ինչու չէ նաև հավատարմություն և այլն: Ոչ մի բացասական բան չկա, որ աղջիկը տրվում է իր սիրած տղամարդուն, վերջիվերջո գալիս է մի պահ, երբ հոգևոր կապ պահանջում է ֆիզիկական կոնտակտ` հոգևորը նոր ընթացքի մեջ դնելու համար: Իսկ երկրորդ դեպքը, երբ աղջիկը ունենեցել է 15 և ավելի ընկերներ, խոսում է թեթևամտության, անհաստատակամության ու նման այլ բացասական գծերի մասին: Հետո էլ իրավացիորեն հարց է առաջանում` քյառթու հայերենով ասած` ինչն ա իլե պատճառը, որ էտ ընկերները ռադ են արել էտ աղջկան….

    Շնորհակալություն

  2. Արամ says:

    <>

    Միանշանակ երկրորդին:

  3. Թոմ says:

    Նախ բարև ձեզ: Ես ունեմ ընկերուհի որին անչափ սիրում եմ, ինչը և բնական է նա նաև <> է, և մենք մեկ տարի անց արդեն փորձել ենք համբուրվել և արտահայտել մեր սերը այդ կերպ: Սեքսով զբազվելու մասին անգամ մտքներով չի անցել քանի որ գիտակցում ենք հարցի կարևորությունը և դրա ժամանակը գալու մասին: Ինչ վերաբերվում է տղաների մարմնավաճառների մոտ գնալուն, ասեմ որ դա պարզապես պարծոնալու համար է և սովորություն, իսկ սիրած աղջիկը եթե չի բավարարում, ապա նա պարզապես չի սիրում, իսկ բացառություներ միշտ էլ կան: Շատ լավ թեմա էիք ընտրել, շնորհակալ եմ:

  4. Edgar says:

    arajin depkum im hamar bnakanabar baroyalana ete mard ira sirats mardu heta sirov zbaxvum, isk baroyakani sahmanner@ amen mard inkna ira hamar gtsum. Baroyakanutyun@ konkret haskacutyun chi, vor ases es baroyakana en che, isk 2rd harcadrman@ iharke arajin@ anbaroyakan voch mi ban chi arel, isk 2rd@ bavakanin uni anbaroyakanutyan tarrer im kartsiqov.

  5. Edgar says:

    mi ban el avelacnem marmnavajari mot gnalu het kapvats, konkret marmnavaji mot gnal@ IM HAMAR, sheshtum em IM HAMAR havasara brnabarutyan, vonc vor brnabares u pox tas, vor dzen chhani, vorovhetev chem patkeracnum tenc marmnavajar (uxxaki antramabanakan klini), vorin ases uzum es pox tam u zbaxvenq sexov, te pox tam menak u zrucenq, ban chanenq, bnakana 2rd tarberak@ k@ntri. nshanakuma ed andznavorutyun@ poxic drtvats, kam urish baneric drtvats iran shat jamanak thaj mardu het stipvats zbaxuma sexov, chuzelov. Brnabarutyuna baris bun imastov.

  6. gar says:

    եթե կա ընկերուհի, և եթե կա երկուստեք ցանկություն, ապա նախընտրելի է սեքսը հենց ընկեր-ընկերուհու միջև և ոչ թե մարմնավաճառուհիների հետ: Մեր հասարակության համար դա դեռ կաղապարված գիտակցություն է, բայց ճիշտը դա է:
    Վերջ ի վերջո, ցանկացաց հոգեկան կապ տեպք է ամրապնդվի ֆիզիկականով:
    Ու չպեք է մոռանալ նաև, որ մինչամուսնական սեռական հարաբերությունը օգնում է նաև, հետագա ընտանեկան կայնքն ավելի ամուր դարձնելուն, քանի որ շատ հնարավոր է, որ ամուսնությունից հետո հանկարծ պարզվի, որ .. անկողնում իրար չեն համապատասխանում: Նման ձևով կարծում եմ շատ ընտանիքներ բաժանված կլինեն կամ, նվազագույնը, տեղի կտա ավելորդ լարվածության և անիմաստ վիճաբանություններին, էլ չասեմ` ֆիզիկական դավաճանության:
    Հ.Գ. ցավոք, մեր մոտ չկա սեքի տարրական կուլտուրա և դաստիարակություն:

  7. Artak Gevorgyan says:

    Հարգելի ընկերներ,
    ամեն մարդ ունի իր տեսակետն ու բարոյականի սահմանները: Օրինակ ընթերցողն ասում է թե տղամարդն ունի սեռական պահանջ: Իսկ ինչ է, կինը չունի???
    Ես կասեի հետևյալը` յուրաքանչյուր անձ անկախ սեռից կարող է զբաղվել սեքսով իր սիրած անձի հետ և միևնույն ժամանակ լինել բարոյակ, և կարող է ցանկացած կույս կին կամ աղջիկ լինել վերջին անբարոյականը… բայց կույս ))

  8. Edgar says:

    mianshanak Artaki verjin mtqi het hamadzayn em

  9. Գրիշ says:

    Բարև բոլորին,ոչ բոլորի կարծիքին եմ համամիտ.որ հայ տղան կուզենա որ իր ապագա կինը լինի ոչ կույս?,նորմալա? ընկեր ընկերուհին զբաղվեն սեքսով,հետո չամուսնանա ու ետ աղջիկը իրան շատ լավ կզգա????????????? տղայի համար միևնույնա ինք կորցնելու բան չունի;իսկ մեր մոտ չկա սեքսի դաստիարակություն այ դա է պատճառը;

  10. Artak Gevorgyan says:

    Ժողովուրդ, մի հարց տամ…
    Որ ասում եք թե տղայի համար միևնույնն է, իսկ աղջկա համար ոչ, հետագա կյանքը ինչպես կդասավորի, եթե սեքսից հետո չամուսնանա…

    Իսկ ով կարող է երաշխավորել, որ կամուսնանա անպայման կույս աղջկա հետ, այլ ոչ նախկինում սեքսը համտեսած, կուսությունը վերականգնած կնոջ հետ?

  11. Klimti says:

    Արտյոմ, խորացի քեզ սենց հարց են տալիս.
    Ենթադրենք մի պոպուլյար երիտասարդ, որն ունի էլիտար :ճ շրջապատ, անթիվ ու անհամար ընկերներ: Երիտասարդը թուլություններ ունի ու ամեն 15 օրը մեկ ընկերներից մեկի ավտոմեքենան է «վարձում» ասենք մի երկու շաբաթով ու տենց իրեն ցույցադրելով պտտվում քաղաքով մեկ ու վայելում տիկնիկային շքեղություն: Հիմա հարց է առաջանում. արդյո՞ք այս երիտասարդը ավելի քիչ բարոյական է քան ասենք իրենց հարևան ու բակի ընկեր մի ուրիշ երիտասարդ, որը օրվա մեծ մասն անց է կացնում աշխատավայրում ու ներքուստ հրճվում իր համեստ բայց նոր ավտոմեքենայով, որի ապառիկ վարկը դեռ լիովին չի մարել:
    Համոզված եմ, եթե այսպիսի հարց բարձացվեր, ապա աղջիկների կողմից ավելի բուռն քննարկման առարկա կդառնար: Հասկանում ես որտեղ ա հարցիդ մաչիսմը ու հետևաբար զարմանալի չէ, որ պոռնոգրաֆիկ կամ վիրաբուժական պատկերներ են առաջ գալիս :ճ Ավելի տեղին չէր լինի ինքնաբավարարման բարոյականության մասին խոսելը՝ բանիմացներ կգտնվեին, ամեն ինչից կխոսեին բացի պարտնյորի գոյությունից: Ուղղակի սկսած ծնողներից, մարդկանց գլուխը էնքան «անիմաստ» բաներով են լցրել, որ համընդհանուր բարոյականության ճարտարապետության կարիք է առաջացե՞լ, դէ եկեք փիլիսոփայենք :ճ (եթե պատրաստ եք ծուռումուռ բայց արդեն գծված ճանապարհներ անցնել) կամ էլ նորից դաստիարակներ փնտրել: Կարևոր մի բան, երբ արդեն փորձում եք մտնել մարդու անձնական տարածք, կանոնները արդեն փոխվում են…օրինակ ես փնտրում եմ ու ուզում եմ տեսնել նրա հմայքը, վայելչությունը, հոգևոր շքեղությունը, գեղեցիկը: Իսկ դուք ?

  12. Ararat says:

    Es kasei ay axchikn vor@ sexov a zbaxvel sirac mardu,aysinqn apaga amusnu het es da hamarum em baroyakan..

  13. Artak says:

    Հարցը մինչ վիրաբուժական միջամտման է հասնում այն ասվածից հետո, թե աղջիկը չպետք է սեքսով զբաղվի մինչ ամուսնությունը: Իսկ ով կասի ու կապացուցի, որ իր ընտրյալ աղջիկը հենց այդպիսիններից մեկն է? Այս դեպքում ավելի լավ չէ լինել ճշտախոս, նվիրյալ, սիրող քան կույս?
    Իսկ մի գուցե իրոգ խոսենք մեքենաներից?

  14. Klimti says:

    Մեքենաների՞ց :ճ Պետք չէ դժբախտացնել մարդկանց, վտանգավոր կլինեն Ձեր փորձերը. քանզի էշը այդպել էլ չի իմանա նուշի համը, եթե այն լափի:

    Կրկնում եմ(զգուշացրե՛ք, եթե պարզ չեմ), հարցադրումը սկզբունքորեն դրված է այնպես, իբր կնոջ հանդեպ տղամարդու գերիշխանություն կա ու որպես կլիշե ու հակաօրինակ բերում եմ հակառակ սեռի նմանությունը և որպես հաձյուքի առարկա վերցնում ավտոմեքենան: Ես կարծում եմ, որ այսպիսի հարցադրման ժամանակ համատարած կլռեին տղաները, իրենց արժանապատվությունից ցածր համարելով այդպիսի համեմատությունը(օրինակում բերված տղաների): Ի վերջո, ում ինչ գործն է, թե ինչպես են վայելում իրենց ունեցածը ? Ժողովրդական լեզվով ասում են՝ հնարավորության կամ էլ ճաշակի հարց ա: Իսկ ծուռ հարցադրման թերությունն էլ բերում է խղճուկ վերլուծության ու ցնորված մատերիալիստի անտանելի գռեհիկության!
    Իսկ աբսուրդը պոլիտեխի բակի վեճերի վերլուծություններն են՝ բարոյախոսների խտացման կույտերը: «Տղեքը ինչ կմտածեն»:
    Արդյո՞ք դուք սովորություն ունեք հայտարարելու Ձեր ինտիմ ընկեր կամ ընկերուհու բազմապիսի մարդկային փոխհարաբերությունների մանրամասնությունները, բարեբախտաբար ոչ! Իսկ թե ընկերները ո՞նց կվերաբերվեն, դա մասնավոր դեպք է ու հասարակական քնարկման չի դրվում: Բլոգը նախևառաջ հասարակական վայր է:
    //Սպասենք հեղինակի մեկնաբանությանը

  15. Narek 21t. says:

    Բարև ձեզ: Կարդացի բոլոր մեկնաբանությունները: Հաճելի ա, որ Հայաստանում էլ կան խելացի մարդիկ, որոնք կարող են ինտիմ հարցերը քննարկել բարձր մակարդակով` առանց մեկը մյուսին վիրավորելու: Իսկ հիմա անցնեմ բուն հարցին. անձանբ ինձ ավելի հաճելի կլինի, երբ աղջիկը ինձ ասի, որ ինքն ինձանից առաջ ընկեր ա ունեցել ու սիրելով տրվելա նրան, քան թե վիրաբուժական միջոցներով կուսաթաղանթը վերականգնի, ինձ եդ մասին վոչ մի բան չասի, ամուսնանամ իրա հետ, թվացյալ հպարտ լինեմ, բայց կողքից մի քանի հոգի վրաս ծիծաղեն…. Ումա պետք եդ կուսությունը?? Տվյալ դեպքում (եթե ինձ աղջիկը ամեն ինչ նախօրոք ասի), եթե ես նրան սիրեմ, հաշվի չեմ առնի այն փաստը, որ նա կույս չէ, կամուսնանամ նրա հետ, ամեն ինչ կանեմ, որ նա մոռանա եդ մասին, կյանքում չեմ հիշացնի… էնպես կանեմ, որ նա զգա, որ ինքը ոչ մի թերություն էլ չի ունեցել. Վերջում էլ ավելացնեմ, որ համամիտ եմ են կարծիքին, որ արտաամուսնական կյանքում ճիշտ է և անհրաժեշտ սեքսով զբաղվելը (իհարկե միայն մեկի հետ):

  16. Լիլիթ says:

    Բարև բոլորին
    Գուցե մի փոքր ուշանում եմ, պարզապես առիթ չեմ ունեցել հետևելու «Սեքսուալ հղափոխության» առաջին մասի մեկնաբանությունների զարգացմանն ու չեմ էլ իմացել, որ արդեն երկրորդ մասն է քննարկման ենթարկվում:
    Ինչևէ. նախ ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Klimti-ին, ով նախ` պաշտպանել է իմ տեսակի գոյությունը, և ապա` թե’ առաջին մասում և թե’ երկրորդում օբյեկտիվ քննարկման կոչ է անում:
    Ես միանգամայն համաձայն եմ այն մտքի հետ, որ հարցը չի կարելի միակողմանի դարձնել: Հասկանալի է, որ քննարկման է ներկայացվում աղջկա կույս լինել-չլինելու հանգամանքը, քանի որ մեր հասարակությունում է, որ աղջկա կույս չլինելն աննորմալ ու հակազգային է գնահատվում, մինչդեռ ո՞վ է որոշել, որ բարոյական է այն տղամարդը, ով նախքան ամուսնանալն արդեն հասցրել է 15 աղջկա հետ սիրով զբաղվել:
    Անշուշտ, ես չեմ դատում ոչ մեկին, բայց իր սիրած մարդու հետ սիրով զբաղվող կնոջը փորձեք դատել կամ բարոյականության չափանիշներում տեղավորել միայն այն դեպքում, երբ սիրով եք զբաղվել միայն սիրած կնոջ հետ … Այդ պարագայում, վստահ եմ, որ չի կարևորվի, այն մինչև ամուսնանալն է եղել, թե շարունակվում է նաև ամուսնությունից հետո… :)))

  17. Rafo says:

    Im @ndanrapes chisht chi vor @nker @nkeruhi sexsov en zbaxvum!ba vor heto chamusnana?isk et bnakan pahanjneri hama kan marmnavajarnem kam el axjikner!isk inch veraberum a en mer @ngeroj karciqin vor et havasar a brnabarelun asem vor ira asac@ votic glux sxal a!ay qez ban tox gnan poxic drdvac havaqararutyun anen!tenc ches gtnum?xi en iranc marmin@ u inqnasirutyn@ caxum?es @ndanrapes hamamit chem vor iranq poxic en drdvac anum,kariqn a stippum…iranq uxxaki PCHACACNER EN

  18. Սարգիս says:

    13

  19. Elen says:

    knereq ush miaca,es uzum em asel vor asenq te,txan ev axchik@ voronq sirum en irar zbaxvum en sirov minch amusnutyun@,dranic heto inch-inch patcharnerov bajanvum en iraric ev amen mek@ ir chanaparhov e gnum,asenq ayd nuyn axchik@ siraharvum e mek urishin vorn el @st hertin axchkan e siraharvum ev aydpes nranq sirum en irar ev karcum vor el vochinch chi bajani irenq,vor misht irar koxqi klinen ev vor hastat amusnanalu en u etpes sirov en zbaxvum irar het u txan tesnum e vor axchik@ kuys che,ev aydpes axchik@ patmum e vor naxqan ayd txai het canotanal@,@nker e unecel ev sirov e zbaxvel yad txayi het karcelov te henc nra het el amusnanalu e,asenq ayd txan chi haskanum axchkan ev lqum e nran heto mek urishn e handipum,axchik@ 2txaneri goyutyan masin el patmum e,,ete duq lineiq ayd txai het normal kveraberveiq ayd mtqin?indz tvum e vor da sxal e uxaki,vorovhetev chgites u ches el karox imanal te ardyoq kamusnanas ayn txai het vorin sirum es?che vor shat xoch@ndotner kan vor kanxum en ayd amen@

  20. HOVSEP says:

    INCH EQ KARCUM QANI TAREKANIC MARD PETQ E SEXOV ZBAXVI

  21. Sona says:

    bazmativ hetazotutyunneri ev banimac gitnakanneri havastmamb serakan kyanqov chpetq e aprel 18 tarekanic voch shut.hakarak depqum ayn bacazabar e azdum serakan funkcianeri hetaga gorcntacnerin………

  22. HRACH says:

    nax barev bolorin,es shat urax em vor estex qnarkvum en enpisiq harcer voronq grete bolor eritasardnerina hetaqrqrum,te inchpisi karciqner unen mer hay eritasardner@ da govelia, es kqnarkem Eleni mitq@.
    ete erku sirahar zuyger irar sirum en anmnacord uremn im karciqov urish vochmi hangamanq chpetqe iranc xangari ete erkoxmani cankutyun ka sexov zbaxvelu,isq te heto kbanjanven apa asem miayn chmorananq vor ayd amen@ exel er erkusi hamacaynutyanb. ayd depqum vochmek vochmi patasxanatvutyun chpetqe zgan, isq ete txan shata uzel isq axjik@ drtvace arel ayd amen@ uremn et jamank es gtnum em vor mexavor@ minshanak axjikne ete lav mtacek erevi bolornel khaskanan.

  23. HRACH says:

    ekeq mi harc evs knarkenq.
    ete txan shata sirum vohmn mi axjka parzapes gjvuma nra hamar,u oreric mi or (nranq der chen psakvel) sexov en zbaxvum u dranic heto txan zguma vor axjik@ chi bavararum nran ev ayln…………. dzer karciqov txan inchpes petqa pahi iren?????????????

  24. Sahak says:

    ….սերը` ազգ ու հասարակություն չի ճանաչում, այն բոլորի մոտ նույն կերպ է արտահայտվում` գոնե զգացմունքի մակարդակում, կիրքը ու սեքսի բնական պահանջը` նույնպես:

    Արտյոմ,նախ ասեմ որ սէրը եթէ ազգ ու հասարակութիւն չճանաչեր,ապա հայ ազգի տղաները չէին նախնտրի աղջիկ`ով ընկեր չի ունեցել եւ կույս է:Դու երեւի մոռացել էս մեր ազգային բարոյական աւանդույթների մասին,որոնք շատ ազգերի համար ուղղակի երազանք են…այո,այդպէս է:
    Իսկ սեքսի մասին քո ունեցած գաղափարները խաթարւում է հայ աւանդական եւ բարոյական ընտանիք ունենալու սկզբունքը:Կարող ես համաձայն չլինել ինձ հետ,բայց իրաւունք չունես քո գաղափարները պարտադրել մյուսներին:

  25. Angel says:

    Barev dzez.Jisht e 21-rd darum enq aprum,shat shat ban e poxvel mer hay irakanutyan mej,bayc yes hamadzayn em Sahaki het,chpetq e moranal mer azgayin arjeqneri masin,mer arjanapatvutyan masin,isk ayn vor aghjiky mi qani ynkerner e unenum da nra tetevamtutyan ardynqn e.Mezanic yuraqanchyurn iren hamar uni baroyakanutyan sahman,ete inch vor mi ban idz hamar anynduneli e,myusi hamar ynduneli e ev der mi ban el avelin,incheve yes chem karogh votnaharel mer arjeqnery,voch te shrjapati ayl inqs im hamar,sakayn chem el karogh partadrel, vor bolorn indz pes mtatsen.Ynkerner ekeq enpes anenq ,vor mer haykakan avandakan yntaniqi patkery pahpanvi,ayl voch te gnalov xamri.

  26. Sona says:

    Barev dzez, Hrach shat hetaqrqir u chisht harc tveciq bnakan e txan iren dranic lav chi zga, ete anchap sirum e u chi bavararvum bnakan a da manric hangecnum e bajanman u txain tanjelu e en mitq@ vor es es axjka kyanq@ korcaneci, es iren kusutyunic zrkeci hima inch petq e ani na u iren sksum e mexavor zgal, vorpeszi bajanman chhangecni txan petq e xosi ed axjka het petqe miasin nsten u qnnarken u pordzen enpes dasavorel irenc serakan kyanq@ vor erkusnel bavararac zgan irenc vorovhetev ete mek@ bavararvac chi sksum e koxqer@ nayel u el chi uzum haraberutyun unenal en mardu het ov iren chi bavararum, txai amenachisht qayl@ axjkan aseln e vor es chbavararveci… dra hamar petq e qnnarken te inch spaseliq uner na u inch stacav txan dra poxaren, nuynn el axjkan e verabervum na el ete chi bavararvum chpetq e dzevacni ayl parz aseq irar xoseq irar het qnnarkeq u imaceq te konkret inchn e dzez xangarum….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *